0
Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNI POGOJI

Naročilo zavezuje Medeno harmonijo, Janeza Tomažiča in kupca.

2. NAROČANJE

Naročila sprejemamo v MEDENA HARMONIJA spletni trgovini, po pošti in e-pošti info@medenaharmonija.si .
Pisna naročilnica za podjetja mora vsebovati: naziv podjetja, točen naslov za dostavo, kontaktno osebo, davčno številko, matično številko, telefonsko številko. Naročilnica ima za kupca in prodajalca status pogodbe.

3. POTRDILO O NAROČILU

Naročilo bo shranjeno v elektronski obliki, za podjetja pa tudi v papirni obliki na sedežu Medena harmonija, Janez Tomažič.

4. CENE

Cene so v EUR in veljajo od 9.9.2024 do spremembe cenika oziroma do razprodaje zalog. Vse cene so za kupca končne cene, saj nisem zavezanec za DDV po 2.odst 94.cl.ZDDV-1. Cene ne vključujejo dostave. Cena prispevka za dostavo in pakiranje je fiksna. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila zaradi spremembe menjalniškega tečaja, tehničnih izboljšav ali sprememb na artiklih. Dostava je za vsa naročila nad 80,00 EUR brezplačna.

5. NAČIN PLAČILA

Pravne ali fizične osebe lahko plačajo naročeno blago po predračunu, s plačilno kartico ali z gotovino ob prevzemu naročila na domu.

V kolikor izberete plačilo po predračunu mora le-ta biti poravnan v treh dneh, v nasprotnem primeru se naročilo stornira.

6. DOSTAVA

Vsa naročila vam bomo poslali s paketno dostavo DPD Slovenije v najkrajšem možnem času, v primeru daljšega roka pošiljanja od treh dni, vas obvestimo na e-naslov ali na telefon.
Svež cvetni prah se zaradi zagotavljanja varne hrane prevzame samo na domu in sicer s hladilno torbo ali hladilno vrečo, ki jo zase priskrbi kupec.

7. REKLAMACIJE IN VRAČILA

Do reklamacije ste upravičeni v skladu z dikcijo Zakona o varstvu potrošnikov (ZVP), ki določa postopke vlaganj reklamacij na proizvodih oz. storitvah.
Morebitno reklamacijo javite in opišite po e pošti: info@medenaharmonija.si.

8. ODSTOP OD NAROČILA

Od naročila lahko v roku 14 koledarskih dni odstopite brez navedbe razloga. Če ste blago že prejeli, nas morate v roku 14 dni od prejetja, obvestiti s pisnim obvestilom o odstopu od pogodbe. Blago je potrebno vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano brez znakov poskusa odpiranja ter nerabljeno blago v NESPREMENJENI količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se njegova količina zmanjša, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložiti morate kopijo računa. Medena harmonija, Janez Tomažič vrne kupnino najkasneje v 30 dneh od datuma prejema sporočila odstopa od pogodbe. Strošek, ki bremeni potrošnika ob odstopu od pogodbe, je strošek vračila blaga, strošek pakiranja in dostave ponudnika, ter strošek bančne transakcije nastale z vračilom kupnine. Kupec izgubi možnost odstopa od naročila zaradi napake stvari, če stvari ne more vrniti ali je ne more vrniti v stanju, v kakršnem jo je prejel.

NEPREVZEMANJE PAKETOV:

V kolikor paketa ne boste prevzeli brez pisnega obvestila o odstopu od naročila, vam bomo primorani zaračunati stroške pošiljanja in vračila paketa.

9. VAROVANJE PODATKOV

Medena harmonija, Janez Tomažič se zavezuje, da bo varovalo vse osebne podatke. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo. Vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.

10. DRUGI POGOJI

V primeru zamude plačila, si pridržujemo pravico zaračunavati zamudne obresti v skladu z zakonom o zamudnih obrestnih merah in zaračunati stroške opominjanja in izterjave. Za ostale pravice in obveznosti se uporabljajo veljavna zakonska določila. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. Če sporazuma ne bi mogli doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče.

0